سوالات متداول

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

چنانچه کاربران در طول استفاده از برنامه، خواسته‌های جدیدی را مطرح نمایند، اگر پیشنهادات ارائه‌شده در محدوده نرم‌افزار مورد نظر باشد، در بخش مربوط به توسعه نرم‌افزار بررسی شده و در صورت امکان جهت اعمال در برنامه با کاربر مذاکره خواهد شد.

و آپدیت جدید نرم افزار از طریق کانال آپدیت های روزانه راهنمای دلفی به همه عزیزان اعلام خواهد گردید.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

چنانچه کاربران در طول استفاده از برنامه بخواهند فایل‌های جدید برنامه خود را دریافت نمایند، می‌توانند با عضویت در کانال آپدیت نرم افزارها، تماس از طریق تلگرام فایل‌های جدید برنامه خود را دریافت نمایند.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

گروه راهنمای دلفی همواره محصولات خود را طبق آخرین تکنولوژی و سیستم‌عامل‌های جدید بروزرسانی می‌نماید.

نرم‌افزارهای تحت ویندوز روی تمامی ویندوزهای ۱۰،۸، ۷، Vista،XP و سیستم‌عامل‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می‌باشد.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

خیر، کد راه اندازی شما با تغییر ویندوز یا فورمت کردن هارد تغییر نخواهد کرد. این کد فقط در صورتی که هارد سیستم عوض شود تغییر خواهد کرد.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

بله، اما مشخصه رایانه هر کدام از آن رایانه ها متفاوت است، پس باید دوبار ثبت سفارش کنید و اطلاعات پرداخت هر دو سفارش را یکسان وارد کنید.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

در صورتی که از طریق سایت اقدام به دریافت کدفعالسازی نمایید، همان لحظه ایمیل حاوی کدفعالسازی برای شما ارسال خواهد شد.

در غیر این صورت، با استفاده از تلگرام ما می تواندی آن را دریافت نمایید.

 

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

خیر، احتیاجی به فعالسازی مجدد و پرداخت هزینه نیست.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

نرم افزار دارای آموزش می باشد که پس از نصب نرم افزار به صورت کتابچه راهنما به شما نمایش داده خواهد شد.

در صورتی که سوال یا هرگونه مشکلی در استفاده کردن از برنامه داشته باشید می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل سوال خود را مطرح نمایید.

در صورت نیاز، ما از راه دور به کامپیوتر شما متصل خواهیم شد (از طریق Team viewer) و مشکل شما را بیشتر بررسی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که نرم افزار دارای هزینه پشتیبانی سالیانه نمی باشد.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

خیر، قفل نرم افزاری خریداری شده به تعداد نا محدود برروی کامپیوتر اولیه قابل استفاده می باشد.

لذا ضرورت دارد تا شما از کدفعالسازی نرم افزار خود محافظت نمایید.

در صورت مفقودی نیز می توانید دوباره از ما دریافت نمایید.

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

قبل از خرید، می توانید نسخه آزمایشی نرم افزارها را از کانال تلگرامی ما دانلود نموده و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. سپس به صورت زیر اقدام به خرید نرم افزار نمایید.

  • برای خرید نرم افزار و یا قفل نرم افزاری کافی است به صفحه اصلی نرم افزار بر روی سایت راهنمای دلفی وارد شوید.
  • سپس با کلیک روی خرید نرم افزار به صفحه ثبت نام و پرداخت هدایت می گردید. لازم است شما اطلاعات خود را در این صفحه وارد نموده و کلید ادامه دهید را کلیک نمایید.
  • با استفاده از هر یک از کارت های عضو شتاب مبلغ نرم افزار را پرداخت نمایید.
  • بعد از پرداخت فاکتور خرید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
  • با استفاده از شماره فاکتور و مشخصات مندرج در فاکتور به قسمت فعالسازی نرم افزارها واقع در منوی سایت راهنمای دلفی مراجعه نمایید.
  • مشخصات فاکتور و خود را در فرم درج نموده و در انتهای فرم نام نرم افزار خریداری شده خود و سریال نرم افزار را که در منوی تنظیمات نرم افزار به شما نشان داده می شود را درج نمایید.
  • پس از کلیک بر روی دکمه دریافت کدفعالسازی، کدفعالسازی به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

 

چگونه می توانم کدفعالسازی نرم افزار را دریافت نمایم؟
چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

جهت دانلود نسخه های آزمایشی هر یک از نرم افزارها می توانید عضو کانال تلگرامی ما شده و آنها را به صورت رایگان دانلود نمایید.

جهت عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

عضویت در کانال
نوشته دکمه ها را نشان نمی دهد

در صورتیکه که نرم افزار شما نوشته های روی دکمه ها را نشان نداد باید با استفاده از روش زیر فونت Melisa را روی سیستم خود نصب نمایید.

  1. نرم افزار خود را ببندید.
  2. در داخل فایل zip دانلود شده خودفولدر Font را بازکنید.
  3. بر روی فایل فونت Melisa راست کلیک کنید.
  4. گزینه Install را کلیک کنید.
  5. سپس به راحتی از نرم افزار خود استفاده نمایید.
آموزش نصب فونت ملیسا
پیغام خطای provider cannot be found. it may not be properly installed.

بعد از نصب نرم افزار اگر با پیغام خطای زیر

provider cannot be found. it may not be properly installed.

برخورد کردید باید باید با استفاده از روش زیر این مشکل را حل نمایید.

  1. نرم افزار را ببندید.
  2. فایل ابزار بانک اطلاعاتی را از منوی محصولات دانلود کنید.
  3. فایل زیپ شده را باز کنید.
  4. نرم افزارAccessDatabaseEngine را نصب کنید
  5. سپس به راحتی نرم افزار را اجرا نمایید.