۱۱۰۵, ۱۳۹۶

نحوه پاسخگویی گروه راهنمای دلفی به درخواست ها و پیشنهادات کاربران

توسط |مرداد ۱۱ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

چنانچه کاربران در طول استفاده از برنامه، خواسته‌های جدیدی را مطرح نمایند، اگر پیشنهادات ارائه‌شده در محدوده نرم‌افزار مورد نظر باشد، در بخش مربوط به توسعه نرم‌افزار بررسی شده و در صورت امکان جهت اعمال در برنامه با کاربر مذاکره خواهد شد. و آپدیت جدید نرم افزار از طریق کانال آپدیت های روزانه [...]

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

چگونه می‌توانیم به برنامه‌های جدید دسترسی پیدا کنیم؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

چنانچه کاربران در طول استفاده از برنامه بخواهند فایل‌های جدید برنامه خود را دریافت نمایند، می‌توانند با عضویت در کانال آپدیت نرم افزارها، تماس از طریق تلگرام فایل‌های جدید برنامه خود را دریافت نمایند.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

نرم‌افزارهای شرکت در چه سیستم عامل‌هایی قابل اجرا می‌باشد؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

گروه راهنمای دلفی همواره محصولات خود را طبق آخرین تکنولوژی و سیستم‌عامل‌های جدید بروزرسانی می‌نماید. نرم‌افزارهای تحت ویندوز روی تمامی ویندوزهای ۱۰،۸، ۷، Vista،XP و سیستم‌عامل‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می‌باشد.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

آیا کدفعالسازی با تغییر ونیدوز یا فرمت کردن هارد تغییر می کند؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

خیر، کد راه اندازی شما با تغییر ویندوز یا فورمت کردن هارد تغییر نخواهد کرد. این کد فقط در صورتی که هارد سیستم عوض شود تغییر خواهد کرد.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

من دو رایانه دارم، آیا می توانم از برنامه هم در منزل و هم در محل کار استفاده کنم؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

بله، اما مشخصه رایانه هر کدام از آن رایانه ها متفاوت است، پس باید دوبار ثبت سفارش کنید و اطلاعات پرداخت هر دو سفارش را یکسان وارد کنید.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

معمولا چقدر طول می کشد که کد فعال سازی ارسال گردد؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

در صورتی که از طریق سایت اقدام به دریافت کدفعالسازی نمایید، همان لحظه ایمیل حاوی کدفعالسازی برای شما ارسال خواهد شد. در غیر این صورت، با استفاده از تلگرام ما می تواندی آن را دریافت نمایید.  

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

پشتیبانی نرم افزار به چه صورت می باشد؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

نرم افزار دارای آموزش می باشد که پس از نصب نرم افزار به صورت کتابچه راهنما به شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که سوال یا هرگونه مشکلی در استفاده کردن از برنامه داشته باشید می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل سوال خود را مطرح نمایید. در صورت نیاز، [...]

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

آیا با تعویض ویندوز قفل نرم افزاری خریداری شده، باطل می شود؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

خیر، قفل نرم افزاری خریداری شده به تعداد نا محدود برروی کامپیوتر اولیه قابل استفاده می باشد. لذا ضرورت دارد تا شما از کدفعالسازی نرم افزار خود محافظت نمایید. در صورت مفقودی نیز می توانید دوباره از ما دریافت نمایید.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

چگونه می توانم کدفعالسازی نرم افزار را دریافت نمایم؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

قبل از خرید، می توانید نسخه آزمایشی نرم افزارها را از کانال تلگرامی ما دانلود نموده و بر روی کامپیوتر خود نصب نمایید. سپس به صورت زیر اقدام به خرید نرم افزار نمایید. برای خرید نرم افزار و یا قفل نرم افزاری کافی است به صفحه اصلی نرم افزار بر روی سایت راهنمای [...]

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

چگونه نسخه آزمایشی نرم افزارها را دانلود کنیم؟

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

جهت دانلود نسخه های آزمایشی هر یک از نرم افزارها می توانید عضو کانال تلگرامی ما شده و آنها را به صورت رایگان دانلود نمایید. جهت عضویت بر روی دکمه زیر کلیک کنید. عضویت در کانال

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

نوشته دکمه ها را نشان نمی دهد

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

در صورتیکه که نرم افزار شما نوشته های روی دکمه ها را نشان نداد باید با استفاده از روش زیر فونت Melisa را روی سیستم خود نصب نمایید. نرم افزار خود را ببندید. در داخل فایل zip دانلود شده خودفولدر Font را بازکنید. بر روی فایل فونت Melisa راست کلیک کنید. گزینه Install [...]

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

پیغام خطای provider cannot be found. it may not be properly installed.

توسط |تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|۰ نظر

بعد از نصب نرم افزار اگر با پیغام خطای زیر provider cannot be found. it may not be properly installed. برخورد کردید باید باید با استفاده از روش زیر این مشکل را حل نمایید. نرم افزار را ببندید. فایل ابزار بانک اطلاعاتی را از منوی محصولات دانلود کنید. فایل زیپ شده را باز [...]