۱۱۰۵, ۱۳۹۶

نحوه پاسخگویی گروه راهنمای دلفی به درخواست ها و پیشنهادات کاربران

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸مرداد ۱۱ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

چنانچه کاربران در طول استفاده از برنامه، خواسته‌های جدیدی را مطرح نمایند، اگر پیشنهادات ارائه‌شده در محدوده نرم‌افزار مورد نظر باشد، در بخش مربوط به توسعه نرم‌افزار بررسی شده و در صورت امکان جهت اعمال در برنامه با کاربر مذاکره خواهد شد. و آپدیت جدید نرم افزار از طریق کانال آپدیت های روزانه [...]

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

چگونه می‌توانیم به برنامه‌های جدید دسترسی پیدا کنیم؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

چنانچه کاربران در طول استفاده از برنامه بخواهند فایل‌های جدید برنامه خود را دریافت نمایند، می‌توانند با عضویت در کانال آپدیت نرم افزارها، تماس از طریق تلگرام فایل‌های جدید برنامه خود را دریافت نمایند.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

نرم‌افزارهای شرکت در چه سیستم عامل‌هایی قابل اجرا می‌باشد؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

گروه راهنمای دلفی همواره محصولات خود را طبق آخرین تکنولوژی و سیستم‌عامل‌های جدید بروزرسانی می‌نماید. نرم‌افزارهای تحت ویندوز روی تمامی ویندوزهای ۱۰،۸، ۷، Vista،XP و سیستم‌عامل‌های ۳۲ و ۶۴ بیتی قابل اجرا می‌باشد.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

آیا کدفعالسازی با تغییر ونیدوز یا فرمت کردن هارد تغییر می کند؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

خیر، کد راه اندازی شما با تغییر ویندوز یا فورمت کردن هارد تغییر نخواهد کرد. این کد فقط در صورتی که هارد سیستم عوض شود تغییر خواهد کرد.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

من دو رایانه دارم، آیا می توانم از برنامه هم در منزل و هم در محل کار استفاده کنم؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

بله، اما مشخصه رایانه هر کدام از آن رایانه ها متفاوت است، پس باید دوبار ثبت سفارش کنید و اطلاعات پرداخت هر دو سفارش را یکسان وارد کنید.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

معمولا چقدر طول می کشد که کد فعال سازی ارسال گردد؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

در صورتی که از طریق سایت اقدام به دریافت کدفعالسازی نمایید، همان لحظه ایمیل حاوی کدفعالسازی برای شما ارسال خواهد شد. در غیر این صورت، با استفاده از تلگرام ما می تواندی آن را دریافت نمایید.  

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

آیا پس از گذشت یکسال قفل نرم افزاری بایستی مجددا فعال شود؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

خیر، احتیاجی به فعالسازی مجدد و پرداخت هزینه نیست.

۲۶۰۴, ۱۳۹۶

پشتیبانی نرم افزار به چه صورت می باشد؟

By |۱۳۹۶/۹/۲۴ ۱۸:۵۰:۰۸تیر ۲۶ام, ۱۳۹۶|بدون ديدگاه

نرم افزار دارای آموزش می باشد که پس از نصب نرم افزار به صورت کتابچه راهنما به شما نمایش داده خواهد شد. در صورتی که سوال یا هرگونه مشکلی در استفاده کردن از برنامه داشته باشید می توانید از طریق تماس تلفنی یا ارسال ایمیل سوال خود را مطرح نمایید. در صورت نیاز، [...]