جادوگری ستاره «پارک ژوراسیک» در «شرور»

جادوگری ستاره «پارک ژوراسیک» در «شرور»

 فیلم سینمایی «شرور» به کارگردانی جان‌.ام.چو اقتباس بزرگی از نمایش موزیکال شرور است که پس از وقفع طولانی کار خود را به سرعت پیش می‌برد. این فیلم یک تئاتر موزیکال با موسیقی و ترانه‌سرایی استفان شوارتز است.

موزیکال این فیلم بر اساس رمانی به نام شرور که متعلق به سال ۱۹۹۵ است، نشان‌دهنده زندگی و زمان ساحره شرور غرب است که برگرفته از جادوگر شهر اُز است.

به گزارش Variety، جف گلدبلوم نماد کاریزماتیک هالیوود در حال کفت‌وگو برای بازی در فیلم شرور است تا به ستاره هایی مانند گلیندا و جادوگر شریر، آریانا گرانده و سینتیا اریوو در نقش اصلی بپیوندد.

جف گلدبلوم در این فیلم سینمایی نقش یک جادوگر را بازی خواهد کرد که نقش آنتاگونیست کلیدی در موزیکال محبوب برادوی را بازی می‌کند.

فیلم سینمایی «شرور»

 داستان این فیلم از این قرار است که جادوگر شهر اُز در داستان اصلی یک احمق است، اما در این فیلم سینمایی به شخصیت شرور داستان تبدیل می‌شود.همچنین قرار است فیلم سینمایی شرور در دو بخش در دسامبر ۲۰۲۴ و دسامبر ۲۰۲۵ در سینما‌ها اکران شود.

ستاره «پارک ژوراسیک» در فیلم سینمایی «شرور»

جف گلدبلوم نخستین بار در سال ۱۹۷۴ در ۲۲ سالگی در فیلم California Split به کارگردانی رابرت آلتمن بازی کرد و در فیلم‌هایی از جمله هجوم ربایندگان جسم، اندوه شدید و در دل شب  به ایفای نقش پرداخته است. از دیگر آثار جف گلدبلوم می‌توان به ماجرا‌های بوکارو بانزایی در بعد هشتم، The Tall Guy، Deep Cover، Powder ، شاهزاده مصر، گربه‌ها و سگ‌ها اشاره کرد.



ستاره پارک ژوراسیک جادوگر میشود/ نمایش موزیکال شرور فیلم شد - ایرنا

ستاره پارک ژوراسیک جادوگر میشود/ نمایش موزیکال شرور فیلم شد - ایرنا

ستاره فیلم
منبع خبر : yjc.news