نماینده رسمی اسنوا در شهریار

لوازم خانگی امروزه جزو ملزومات خانه ها هستند و به مرور تنوع بالایی را پیدا کرده اند. این دستگاه ها در جهت آسایش و رفاه انسان ها طراحی و تولید گردیده اند، اما به دلیل طراحی نا مناسب و کیفیت ساخت پایین می توانند باعث ایجاد ناراحتی و مخل شدن فعالیت های روزمزه گردند. بنابراین استفاده از محصولات برند های معتبر، با توجه به کیفیت مناسب، امکانت بالا و طراحی و مهندسی مناسب گزینه بهتری نسبت به برند های متفرقه می باشد. در این مقاله قصد داریم دو برند معتبر ایرانی را به شما معرفی کنیم که سابقه حضور زیادی در بازار ایران را دارند و محصولات بسیار با کیفیتی را در سبد کالا های آن ها می توانیم مشاهده کنیم. با ما همراه باشید.


 


اسنوا، پیشگام در تکنولوژی و خدمات پس از فروش


اسنوا از سال 1384 آغاز به کار کرد و هم اکنون دارای 1200 شعبه در سرتاسر ایران می باشد. این برند دارای محصولات متنوعی می باشد و خدمات پس از فروش گسترده ای را برای ایرانیان فراهم نموده است. محصولاتی که اسنوا تولید می کند شامل انواع یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و... می باشد. فروشگاه لوازم خانگی مدرن نمایندگی رسمی محصلات اسنوا در شهریار می باشد. شما می توانید انواع محصولات اسنوا را در وبسایت فروشگاه مدرن مشاهده نمایید.


 


نمایندگی اسنوا در شهرستان شهریار


خرید لوازم خانگی یکی از دغدغه های مهم خانواده ها و نوعروسان می باشد. قیمت لوازم خانگی این روز ها سرسام آور شده و خرید آن برای خیلی ها دشوار شده است. خرید جهیزیه بار مالی سنگینی را بر دوش خانواده عروس می گذارد و ممکن است فراهم نمودن یکجای هزینه خرید جهیزیه برای بعضی ها فراهم نباشد. فروشگاه مدرن در جهت سهولت خرید لوازم خانگی اقدام به عرضه محصولات خود به صورت اقساطی نموده است. این فروشگاه نماینده رسمی اسنوا در شهریار می باشد و شما می توانید انواع لوازم خانگی را در طرح ها و قیمت های مختلف را با شرایط اقساطی آسان خریداری نمایید.


 


پاکشوما، با اصالت و قدیمی


پاکشوما را اکثر ماها از زمان های قدیم در خانه های خود و اقوام دیده ایم. این برند سرشناس بالای 45 سال سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی دارد ودارای بیش از 700 نمایندگی فعال در ایران می باشد. در ابتدا این برند با نام لیدی واش آغاز به کار کرد و در ادامه نام خود را به پاکشوما تغییر داد. این شرکت با شرکت های مطرح جهانی بزرگی از جمله فیلیپس، ال جی و ... همکاری داشته است. تکنولوژی های به کار رفته در محصولات پاکشوما به روز می باشد و با کیفیت بالا ساخته شده اند. پاکشوما دارای محصولات متنوعی از جمله یخچال، جاروبرقی، کولر گازی، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و ... می باشد. برای مشاهده محصولات پاکشوما در فروشگاه بزرگ لوازم خانگی مدرن می توانید به برگه محصولات پاکشوما در وبسایت مدرن مراجعه نمایید.


 


نمایندگی محصولات پاکشوما در شهریار


همان طور که گفتیم پاکشوما دارای 700 شعبه در سراسر ایران می باشد. یکی از این شعبات فروشگاه مدرن می باشد که در شهریار واقع شده است. در این فروشگاه اکثر محصولات پاکشوما در قیمت ها و طرح های مختلف وجود دارد که شما می توانید آن ها را به صورت نقد یا اقساط خریداری نمایید. هدف فروشگاه مدرن فراهم نمودن شرایط آسان برای خرید لوازم خانگی برای تمام اقشار می باشد. در نظر داشته باشید این این شرایط بسیار آسان می باشد و شما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط خرید اقساطی می توانید با شماره های ذیل این نوشته تماس حاصل نمایید. نمایندگی  رسمی فروش محصولات پاکشوما در شهریار در خدمت است محصولات پاکشوما را با کمترین قیمت به مشتریان عزیز عرضه کند.


 


 


 


معرفی فروشگاه لوازم خانگی مدرن


فروشگاه لوازم خانگی مدرن متعهد است که لوازم خانگی را با قیمت های عالی برای شما به ارمغان بیاورد. هدف ما برآورده کردن و فراتر رفتن از نیازهای مشتریان است. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا محصولی متناسب با نیاز، بودجه و سبک زندگی شما در اختیار شما بگذاریم. فروشگاه ما دارای سه شعبه در شهرستان شهریار (واقع در غرب تهران و جنوب استان استان البرز) می باشد.


در هایپرکالای لوازم خانگی مدرن علاوه بر برندهای پاکشوما و اسنوا، برند های مطرح دیگر نیز مانند دوو، دیپوینت و ... نیز وجود دارد. همچنین در صورتی که مشتری در منطقه شهریار باشد کالای خریداری شده به صورت رایگان به محل مشتری حمل می گردد. 


بازنشستگان نیروهای مسلح، خدمات درمانی، تامین اجتماعی، فرهنگیان ، افراد دارای حکمت کارت و بهین کارت  تا سقف 50 میلیون تومان بدون پیش پرداخت و ضامن، با اقساط 36 ماهه می توانند به صورت اقساطی از فروشگاه مدرن خرید کنند.


هدف مدرن کسب رضایت حداکثری مشتریان عزیز می باشد.


 


شعبه مرکزی مدرن


 


آدرس : شهریار - بلوار آزادگان - بعد از نمایندگی سایپا - هایپر لوازم خانگی بصیری


02140665071


02140665072


09111234513


 


فروشگاه شهر پاکشوما


آدرس : شهریار - بعد از خیابان طالقانی - شهر پاکشوما شهریار


02165293950


02165293951


09194681223


 


 


 


 


 

منبع خبر :